ČASTÉ OTÁZKY


Nedostal som po potvrdení a odoslaní objednávky potvrdzujúci e-mail o jej prijatí ?

V prípade že ste sa na stránke registrovali, skontrolujete si po prihlásení košík, či ste úplne odoslali objednávku. Ak košík stále obsahuje objednávané položky, objednávka nebola dokončená a treba pozorne vyplniť požadované údaje a objednávku odoslať. V prípade, že je objednávka správne odoslaná, zákazník ju uvidí v archíve objednávok. Ak sa tam objaví a napriek tomu nedostanete potvrdzujúci e-mail, skontrolujte si zadanú e-mailovú adresu. Ak máte nastavenú ochranu proti nevyžiadanej pošte, mohlo sa stať, že sa e-mail o objednávke dostal medzi spamy, presuňte správu do doručenej posty aby aj nasledujúce správy o stave objednávky neskončili v spamoch.

V prípade že ste sa na stránke neregistrovali, máte možnosť skontrolovať iba Vašu e-mail schránku či nie je správa v spamoch.


Odoslal som objednávku, kedy mi bude objednaný tovar doručený ?

Pri každom tovare je určená dodacia lehota 1-3 pracovné dni, resp. 7 pracovných dní ak tovar nie je na sklade. V prípade že je tovar skladom a odoslania objednávky bolo do 15 hodiny s dopravou kuriérom, bude doručená objednávka nasledujúci pracovný deň. V prípade tovaru s dlhšou dodacou dobou sa táto doba predĺži o čas uvedený pri objednanom tovare. Ak by z akéhokoľvek dôvodu došlo k predĺženiu dodania tovaru, o termíne dodania Vás budeme bezodkladne informovať.


Dostal som potvrdenie o odoslaní objednávky, ale aj napriek tomu mi ešte nebol tovar doručený ?

Ak bol balík odoslaný, dostali ste o tom aj potvrdzujúcu správu, Napriek tomu esťe nebol tovar doručený bezodkladne nás kontaktujte, okamžite zistíme dôvod nedoručenia, prípadne Vás budeme informovať o čísle zásielky ktorú si môžete preveriť v doručovacej spoločnosti.


Bol mi omylom doručený iný tovar, prípadne chýba časť objednávky. Chcem ho reklamovať, vrátiť alebo vymeniť ?

V tomto prípade nás v čo najkratšom čase kontaktujte, všetko operatívne vyriešime k Vašej spokojnosti. Ďalšia možnosť je v “Zákaznícky servis“ v dolnej časti stránky Reklamácie, kde vyplňte príslušný formulár. Ak pri preberaní, je zásielka viditeľne poškodená - vyliata, zlomená a pod., alebo máte pochybnosti o jej úplnosti ihneď nás kontaktujte, spätný kontakt je uvedený aj na štítkoch na balíku. V prípade zničenej zásielky tovar vôbec nepreberajte a nechajte ju zaslať späť. Kontaktujte nás a zašleme Vám vašu objednávku znovu.


Je možné písť pre objednaný tovar osobne, kedy a kam ?

Samozrejme je možný osobný odber, v prípade že ste v objednávke zadali osobný odber. Po odoslaní objednávky a jej následnom spracovaní Vás budeme informovať SMS-kou o jej možnosti vyzdvihnutia. Ak je tovar skladom je možné si ho vyzdvihnúť v pracovných dňoch do 17:00, obvykle dve hodiny po spracovaní objednávky. Ak nie je tovar skladom budeme Vás informovať SMS správou o termíne vyzdvihnutia. Viac o mieste vyzdvihnutia, video a iné informácie nájdete aj na www.123-servis.sk


Objednával som si od Vás tovar, kde je možné si objednávku znovu pozrieť?

V prípade že ste sa na stránke registrovali, všetky Vaše objednávky sa archivujú, kedykoľvek po prihlásení si ich môžete prezrieť v archíve objednávok a tovar si môžete znovu objednať.

V prípade že ste sa na stránke neregistrovali, máte jedinú možnosť a to kontaktovať nás.


Pri vyhľadávaní vhodného filtra sa mi zobrazí viac možností, ktorý filter si mám vybrať?

Po zadaní údajov do vyhľadávacieho modulu sa Vám zobrazia všetky vhodné filtre do Vášho auta, ďalej máte aj možnosť zvoliť si filter podľa typu ( olejové, palivové, vzduchové, kabínové - peľové). Výrobcu si vyberiete podľa ponuky, ak sa zobrazí viac možností tak všetky ponúkané sú na požadované vozidlo. V prípade že si neviete rady neváhajte nás kontaktovať.


Aká je záruka kvality? Predávajú sa na internete či predajniach falošné oleje?

V kamennom obchode alebo v autoservise môžete kúpiť falošný olej s rovnakou pravdepodobnosťou ako aj na internete. Našťastie tento problém je veľmi zriedkavý a nie je typickejší pre internetové obchody ako pre predajne. Naši dodávatelia ručia za kvalitu oleja a túto záruku vieme poskytnúť aj naším zákazníkom. Všetky produkty ako aj oleje nakupujeme od preverených dodávateľov iba v západnej európe a nie v poľsku alebo na balkáne.


Ako je možné že na čerpacich staniciach sú oleje oveľa drahšie?

Ceny olejov na čerpacích staniciach sú vysoké aj preto že, ropné spoločnosti v prvom rade predávajú palivo do automobilov a nemajú snahu o kvantitatívny predaj motorových olejov na čerpacích staniciach, ale v druhom rade sa pokúšajú cenou poukázať na kvalitu oleja a tak zarobiť na motoristoch, ktorý sú nútený tento olej u nich kupovať napr. pri doliatí.


Ako je možné a prečo sú v autoservisoch oleje oveľa drahšie?

Extrémne vysoké ceny motorových olejov v autoservisoch sú výsledkom cenovej politiky autorizovaných predajcov za posledných niekoľko rokov. Na konci 20 storočia predajne ako aj autoservisy s radosťou prijali finančnú pomoc, ktorú im ropné spoločnosti a veľký autorizovaný predajcovia mohli poskytnúť pri začatí podnikania (zdviháky, vybavenie servisu a predajne, náradie, iné). Vysoké pôžičky a záväzky voči nim samozrejme zvýšili predajnú cenu oleja Takto sa začali predávať oleje drahšie aj za 20-30 EUR (600-900 Sk), pretože obchodník dostal podstatne vyššiu cenu (napr. 20 EUR), načo si ešte priráta svoju maržu, resp. maržu servisu a koncová cena pre zákazníka sa ešte zvýšila.


Musí mať originál balenie oleja na obale hologram?

Nieektoré distribučné spoločnosti sa môže rozhodnúť, že svoje distribuované zahraničné oleje bude zvlášť označovať národným znakom alebo inou známkou ale táto iniciatíva nieje od výrobcu. Je to dobrý marketingový ťah, ale nakoľko takýto spôsob označovania je v zriedkavý, stratil tým aj svoju váhu. Takéto označovanie väčšina distribútorov nepoužíva ani v Rakúsku, Nemecku, Francúzsku, Taliansku, Maďarsku, atď... Ak zakúpite motorový olej je bez hologramu, nie je pravdou že je olej falošný, len pochádza z inej distribučnej siete. V Západnej Európe je tradične olej lacnejší ako v našom regióne, a posudzovať originalitu podľa ceny je preto zavádzajúce.


Ako dlho sa môže skladovať motorový olej? Aká je doba spotreby?

Dnešné oleje a mazivá sú vyrábané vyrobené modernou technológiou sa môžu skladovať dlhé roky, výrobcovia uvádzajú minimálnu spotrebu v rokoch (väčšinou 4-5 rokov). Na balení je uvedený vždy dátum výroby. Motorový olej skladujte v originálnom uzatvorenom balení na suchom a tmavom mieste mimo dosah priameho slnečného žiarenia.

V tejto kategórii nie sú žiadne produkty.

qq
Brand4
Brand
Brand2
xx
Brand6
Brand7
Brand5
ww
Brand3
Brand1
bosch